Friday, November 24, 2006

Lakaran Kerinduaan...

Salam kembali setelah lama menyepi..sedar tak sedar hampir dua bulan aku di tanah air sendiri..Alhamdulillah, semua berjalan mengikut ketentuan dari Tuhan. Dalam pada itu, hati ini amat merindui sahabat-sahabat di bumi Mesir yang daku tinggalkan dalam keadaan kesedihan.. Buatmu Sara,Yuyul,Amy,Dila,Ana dan yang lain.. Terima kasih atas bantuan kalian sepanjang proses kepulanganku..Moga doaku di sepanjang pemusafiran di makbulkan Allah...
Menjelang hari raya..ingatan kuat pada kalian,sahabat-sahabat di bumi Mesir..Bagaimanalah persiapan menjelang Syawal...Tentu seronok berkumpul dalam membuat segala pekerjaan.Dari hari pertama Syawal hinggalah sibuk dengan ''Open House'' masing-masing.
Sahabat-sahabat, untuk pengetahuan kalian..Alhamdulillah..diri ini dapat meneruskan perjuangan di bumi sendiri..Hasil kesabaran dan sokongan padu dari kalian membuatkan diri ini melangkahkan kaki ke pusat pengajian Al-Ihsaniah Pulau Pinang. Dan atas budi bicara Mudir Al-Ihsaniah, diri ini dapat meneruskan pengajian ditahun tiga sekali gus..melayakkan diri ke bumi Mesir yang sentiasa diimpikan..Terima kasih yang tak terhingga buat sahabat-sahabat yang tak putus-putus bagi sokongan dan semangat.
Terima kasih juga buat ahli keluarga dan insan-insan yang banyak bagi cadangan,sokongan dan pengorbanan buat diri ini.Tanpa kalian mungkin diri ini masih terkapai-kapai dalam menentukan hala tuju sebenar..
Akhir sekali, buat sahabat di Malaysia.Teruskan perjuangan kalian disini.Buat sahabat di bumi Mesir..study bebaik dan doakan kami disini..Insyaallah pertemuan itu akan terjadi jua...

No comments: