Sunday, June 25, 2006

mesyuarat oh mesyuarat....

Erm, hari ni aku hadiri mesyuarat Perhubungan AF kat maktabah Rumah Johor.. Kau org nak tahu.. Mrsyuarat kali ni cuma aku jer AJK yg hadir..Segan jugak tapi nasiblah belah akhawat ramai yg hadir..Kami berempat sedang ikhwah cuma Ketua Unit dgn timb. Pengarah 1. Mesyuarat berlansung dlm satu jam. Byk jugak yg dibincangkan...

Esok pulak, Hari BAZARIA SRI SELATAN..Meriah barangkali.. time mcm nilah nak merasa masakan yg diimpikan.. Nak mkn apa, semua ada cuma tinggal oder dan bayar jer.. Aku, tak tahu nak mkn apa..sebab aku suka mkn mee hailam.Kalaulah esok ada mee hailam..pasti aku beli.. Tahun ni, dalam progrem bazar ni aku sebagai ajk Bendahari Bkan. Buka gerai utk majukan ekonomi bkan.Apa yg dijual aku tak pasti yg pasti aku kena masak bantu kak Halilah. Terima kasih pd sahabat2 ajk ekonomi yg lain (kak ros, eta,azimah,nina, zue dll). Kita sesama majukan ekonomi BKPJM ok? Memang penat tapi, ada sahabat kata..ikhlaskan niat pasti menarik kesudahannya.. Insyaallah...

Pada sahabat yg lain, jgn ketinggalan hadir pada bazar kali ni ok? Mesti merriah walau ramai sahabat yg tak balik ke Kaherah.. Tak pe, imtihan lebih penting dari segala2nya.. Jumpa di bazar nanti ok.. jgn lupa belanjan kawan kat sini..hehehehe

No comments: