Wednesday, June 28, 2006

Sehari sebelum Kelahiranku...

Hari ini merupakan hari ketiga Bazaria Sri Selatan. Meriah? Tentulah meriah..Ramai yg dtg berkunjung. Yg pasti aku cukup seronok bila kami dikunjungi baby2 Johor.. "anak2 saudara" kami..Dulu aku ziarah Miqdad tu, kecil dan comel jer.. Sekarang dah pandai senyum bila di ajak berbual.. Tak kurang juga Ainol. Tapi aku suka panggil dia Hanani yg bermaksud (kesayanganku). Cantik nama tu secantik dan secomel orgnya. Semalam aku dapat bermesra dgn Faqehuddin. Anak sahabat aku masa mula2 jejak kaki ke bumi Mesir ni.. Comel2 anak kelahiran bumi Anbiya' ni ye? Buat anak2 saudara acik2, moga jadi anak yg soleh dan solehah buat kedua ibu bapa. Moga jadi anak yg berjaya di Dunia dan di Akhirat. Moga, kelahiran kalian di bumi ini akan menjadi satu lesen yg mudah utk kalian menuntut ilmu di sini kelak..Amin.

Satu lagi tarikh sejarah buat aku bila mana hari ni hari ulang tahun kelahiran Ta'akhi aku dalam 'ribat mawaddah' Hewi BKPJM. Istimewa buat Nazariah Ali, Moga panjang umur, murah rezeki, berjaya dalam pelajaran jua dalam kehidupan. Tak ada apa yg dapat kak Izzah berikan, sekadar doa mengiringi setiap langkah ta'akhi yg disayangi.

p/s: Selamat ulang tahun juga buat sahabat dan kaum keluarga yg lahir bulan jun ini.. (moksu,syikin,amy,najwa,kembar,naza,nadir dan yg lain..tak tertulis semuanya)

No comments: